کاربر گرامی سلام 

همانطور که می دانید هر وبسایتی سیاست ها ، قوانین و مقررات خاصی دارد تا حریم خصوصی تمامی کاربران حفظ شود و با آرامش خاطر بتوانند از امکانات آن وبسایت استفاده نمایند. موارد زیر را مطالعه کنید و در صورتی که این قوانین را می پذیرید و به آن ها احترام می گذارید مراحل ثبت نام را تکمیل کنید. با تشکر از شما.

نشانی وب‌سایت ما: https://artamfinance.com

قوانین و مقررات

  1. کاربرحق ندارد حساب کاربری خود را در اختیار دیگران بگذارد.
  2. کپی برداری از طراحی و قالب سایت ممنوع می باشد.
  3. هرگونه رونوشت و کپی از مطالب جهت انتشار ممنوع می باشد.
  4. هرگونه سعی در ایجاد اختلال در وبسایت (حملات سایبری) قابل پیگیری است.
  5. منظور از پشتیبانی ، صرفا پاسخ به سوالات آموزشی مرتبط با مطالب ارائه شده در دوره در مدت زمان تعیین شده می باشد. محتوای ارائه شده صرفا جنبه آموزشی داشته و هرگونه اعمال و پیاده سازی این آموزش ها درصورتی که منجر به زیان یا خسارات به کاربر شود ، مسئولیتی بر عهده تیم فنی ، پشتیبانی و مدیران وبسایت نیست. همچنین ارائه سیگنال یا تحلیل در هر یک از قسمت های سایت یا دوره های آموزشی ، مسئولیت بررسی و استفاده از آن بر عهده کاربران می باشد.
  6. در صورتی که به هر دلیل از قبیل مشکلات سرور یا حملات سایبری ، اختلالی در سایت ایجاد شود یا محتوای سایت از بین برود حق استفاده شما کماکان محفوظ می ماند و تیم فنی سایت به سرعت سایت را بازیابی می کنند.
  7. در صورت نیاز به به روز شدن و تغییر اطلاعات کاربری ، کاربر موظف به تکمیل اطلاعات خواسته شده می باشد.
  8. مدت زمان پشتیبانی دوره پس از ثبت نام آغاز شده و صرفا محدود به زمان اعلام می باشد.
  9. مسئولیت صحت اطلاعات ارائه شده توسط کاربر برعهده کاربر بوده و در صورت ارائه هرگونه اطلاعات کذب یا خلاف واقع مسئولیت قضایی بر عهده وی می باشد.
  10. کاربر موظف است از حساب بانکی خود محتوای آموزشی را خریداری کند و در صورتی که از اطلاعات بانکی دیگران برای انتقال مبلغ استفاده کند هر گونه مسئولیت بر عهده صاحب شماره موبایل ثبت شده توسط کاربر می باشد.
  11. هرگونه توهین ، تهدید و تهمت علیه پشتیبان و سایر اعضای تیم آموزشی ممنوع و قابل پیگیری است.
  12. ممکن است در فرایند استفاده و ثبت نام (در زمان ارائه محتوای آموزشی جدید به علت ترافیک بالای سایت) سایت به طور موقت از دسترس خارج شود. در این صورت تیم فنی در اسرع وقت اختلال را برطرف خواهد کرد و کاربر احتمال ایجاد اختلال موقت را در سایت بپذیرد
  13. مدیریت در هر زمان می تواند به صلاحدید ، تمام یا بخشی از قوانین را تغییر دهد و در صورت اعمال به کاربر رسیده و کاربر موظف به رعایت آن است. قبول قوانین اولیه به منزله قبول تمام تغییرات بعدی در قوانین می باشد.
  14. دوره های آموزشی درج شده با هدف آموزش بازارهای مالی است و مسئولیت هرگونه ریسک پذیری و فعالیت در آن به عهده شخص می باشد.
  15. خرید ، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال در داخل ایران بر اساس قوانین مصوب کشور می باشد.
  16. استفاده از اطلاعات نامعتبر یا اشتباه در هنگام ثبت نام باعث مسدود شدن حساب کاربری خواهد شد.
  17. هر حساب کاربری فقط توسط یک شخص قابل استفاده است و در صورت استفاده چندیدن نفر از یک حساب کاربری ، مدیر سایت این حق را دارد که حساب مورد نظر را مسدود کند.
  18. کاربر حق انتشار هر گونه اطلاعات و محتوا در وبسایت را به منظور استفاده تجاری و شخصی ندارد.
  19. کاربر حق انتشار بخشی از فیلم ها ، تصاویر یا متن را به صورت جدا شده از بستر اصلی به منظور استفاده تجاری و شخصی ندارد.
  20. خرید دوره های آموزشی به صورت گروهی غیر قانونی بوده و وبسایت آرتام فایننس هیچ نوع رضایتی در این مقوله ندارد.
  21. تیم پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی و حل مشکلات کاربران خواهد بود. توجه داشته باشید که در زمان هایی که حجم تیکت های ارسالی بالاست ، پاسخگویی به تیکت کاربران ممکن است تا 24 ساعت به طول انجامد.
  22. مسئولیت وبسایت صرفا در حدود متن این قوانین می باشد و خارج از این قوانین مسئولیتی بر عهده مدیر وبسایت نمی باشد.
  23. لازم به ذکر است که تمام محتویات موجود در دوره ها که به صورت فیلم ، عکس ، متن ، و فایل صوتی در اختیار کاربر قرار می گیرد ، به طور کامل متعلق به وبسایت آرتام فایننس بوده و هر گونه دخل ، تصرف ، تغییر و کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

با تشکر از همکاری شما با مجموعه آرتام